Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HSIL papasta. Ikä 23v.
Hei ConnieOlen pahoillani tilanteestasi. Laittamalla nimimerkkini sivun hakuun löydät minun tarinani, en ehdi/jaksa tässä sitä sen kummemmin briiffata. Älä kuitenkaan säiky sitä. Tapaukseni on epätodennäköinen, ja vaikka olikin rankka, niin olen kuitenkin toipunut valtavan hyvin.
Olen itsekin ollut aivan neuroottinen kaulan ja kaikkien muiden rauhasten kanssa. Haluaisin vain sanoa, että käsittääkseni terveiden rauhasten kuuluukin reagoida esim. viisaudenhampaisiin, tulehduksiin tai muihin kehon muutoksiin. Ja että olen ymmärtänyt, että kun lääkärit tutkivat rauhasia, niin epäilyttäviä ovat ne sellaiset, jotka eivät reagoi esim. kosketukseen ja paineluun tai vaikkapa näihin hampaiden puhkeamisiin tai reikiin niissä, sellaiset, jotka eivät "vastaa".
Eli kaulallasi olevat, suurentuneet rauhaset voivat aivan hyvin olla viisaudenhampaiden kasvamiseen tai vaikka kesäflunssaan reagoivia, ja hyvä niin. Ja sanottakoon vielä, että minulle on sanottu, että jos imusolmukkeissani olisi niin laajalti syöpää kuin olen tuntemuksiani kuulostellessa epäillyt, niin olisin aivan varmasti uupuneena petissä enkä pystyssä niitä miettimässä.
Tiedän, että se on vaikeaa, mutta koeta keksiä jotain miellyttävä tekemistä. Itse ajattelin ikävän diagnoosin saatuani, että enhän kuitenkaan tiedä sitä, miten elämässä käy - banaalisti sanottuna voisin jäädä junan alle vaikka huomenna. Tämä sinänsä karu ajatus antoi perspektiiviä nauttia nimenomaan siitä hetkestä missä elin. Niin kuin Muumilaakson Tuutikki sanoo: "Kaikki on epävarmaa, ja juuri se tekee minut onnelliseksi". Nauti rakkaistasi ja aurinkoisesta viikonlopusta, anna heidän tukea sinua niillä hetkillä kun haluat vain itkeä ja toisaalta naura heidän kanssaan silloin, kun asia hetkeksi kaikkoaa mielestä.
- HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.Lifeline
- moi Nuruconnie
- Re: moi Nurunuru
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.protein
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.tigemauk
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.syöppis