Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: HSIL papasta. Ikä 23v.

Taas menin lukemaan...tää on ihan hullua, kun on vaan väenvängällä tehtävä näin. Sitten ahdistun ihan tajuttomasti kun luen, että joillain papasta ei ole näkynyt mitään pahaa, eikä koepaloistakaan syöpää kunnes loop-hoito on paljastanut syövän. Nyt sitten täällä olen ihan kauhusta kankea, että mulle käy niin. Eikä mulla ole lapsiakaan.

Tämä odottelu on ihan surkeeta. Huomenna tulee 2viikkoa LOOP-hoidosta ja koko tämän ajan olen taas ollut kuin tulisilla hiilillä, että soittavat sairaalasta tai saan sen kirjee missä lukee, että syöpähän teillä on.

Oon muutenkin niin hermoheikko ja kärsimätön, niin en voi mihinkään keskittyä tän takia. Kaikki jää hoitamatta ihan täysin, kun odotan vaan tuloksia ja koitan pitää pään kasassa.

Mua niin masentaa tää asia. Sanotaan, ettei ihmiselle anneta enempää mitä hän kestää...no minä en usko kestäväni mitään syöpää:( enkä voi ollenkaan ymmärtää, enkä käsittää miten te kestätte, joilla on oikeasti syöpä. Sekin ahdistaa kauheasti, että oikeasti on olemassa ihmisiä, joilla on syöpä. Haluaisi auttaa kaikkia jotenkin, mutta en osaa kuin kädet laittaa ristiin.

Toivon todella, ,että kaikki te selviätte. Minä lupaan, että jos pääsen säikähdyksellä, niin kerron tarinaani, että joukossa olisi parempiakin tarinoita niille, jotka ovat vasta sen tien alussa ja saaneet tiedon solumuutoksista.

On tää elämä joskus onnetonta.
connie | 10.9.2008 klo 15:52:40