Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HSIL papasta. Ikä 23v.
Kiitos Lifeline. Ihan totta, kukaan ei tiedä vaikka lähtö olisi huomenna junan alle jääden. Ajatus helpotti, noinhan se on.Eniten tässä rassaa tämä, että en yhtään tiedä miten pitäisi asennoitua. Varaudunko pahimpaan vai toivonko parasta? Miten se "pelätä pahinta, toivoa parasta" sananlasku muka toimii? En minä osaa ainakaan kumpaakin tuntea.
Välillä olen varma, että tässä käy todella huonosti. Välillä tuntuu ihan älyttömälle, että mitä tässä nyt on hätänä, ei mikään.
En olisi varmaan kovin huolissani, jos minulla ei olisi oireita. Mutta kaikki ne oireet joita olen ihmetellyt painavat nyt sydäntä. Ne kuiskaavat välillä, että olen täynnä syöpää. Pitää yrittää vain olla rohkea ja löytää jostain positiivinen, reipas asenne. Tämä odotus on vain niin äärettömän inhottavaa kun ei yhtään tiedä missä mennään ja mitä on tulossa. Ei osaa oikein mitään tehdä.
- HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.Lifeline
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- moi Nuruconnie
- Re: moi Nurunuru
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.protein
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.tigemauk
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.syöppis