Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HSIL papasta. Ikä 23v.
Kiitos Kesä:)Minäkin sain jo ajan sinne, eli perjantaina menen ja tiedän sitten enemmän taas. Jännittää jonkun verran. Tällähetkellä välillä olen varma syövästä, joka on imusolmukkeissakin ja välillä olen ihan varma, että se on vain syövän esiaste, joka hoidetaan pois ja sen jälkeen on kaikki hyvin.
Eikös se niin ole, että vaikka olisi vaikea syövän ESIASTE..Niin se voidaan hoitaa sillä LOOP-hoidolla ja sen jälkeen kaikki on hyvin ja käydään sitten aina seurannassa, että kaikki on pysynytkin ihan ok:na.
Toinen jota tässä aloin tänään miettimään...Siihen keltarauhashormonin oletettuun vähyyteen määrättiin cerazette keltarauhashormonia sisältävä minipilleri, jonka pakkausselosteesta luin aamulla, että lopeta käyttö, mikäli sinulle epäillään sellaista syöpää johon hormonit voisivat vaikuttaa. Ei kuitenkaan kukaan sanonut tästä mitään...olen jatkanut syömistä ja nyt jäin miettimään asiaa..
- HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.Lifeline
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- moi Nuruconnie
- Re: moi Nurunuru
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.protein
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.tigemauk
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.syöppis