Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HSIL papasta. Ikä 23v.
Myrps. Kiitos kun jaoit kanssani tarinasi. Olen pahoillani, että olet joutunut näin nuorena käymään läpi jotain näin raskasta. Toivotan sinulle oikein paljon voimia!Tänään en ole itkenyt yhtään kertaa. Olen kuitenkin ihan pihalla. Koitan hirveästi keskittyä ja edes näyttää iloiselta ja tyyneltä, mutta voi vitsi, että on paha, hämmentynyt olo. Vihainen tai katkera en asiasta ole, mutta hädissään.
Välillä pystyn suhtautumaan tähän asiallisesti, välillä olen ihan varma, että minulla on syöpä joka on levinnyt imusolmukkeisiin ja keuhkoihin. Mietin pieniä asioita, kuten miksi imusolmukkeet ovat olleet suurentuneita ja niitä on kuvattu ja seurattu. Onko ihan varma, että ne eivät olleet pahalaatuisia. Kaikkea tällaista pyörittää lamautuneena päässään.
Lisäksi tuntuu pahalta toistenkin puolesta. Eihän tällaista asiaa ole kiva jakaa kenenkään kanssa. Kellään ei ole kivaa kun yhdelle käy näin.
Epätietoisuus on pahinta. Voin vain yksin pohtia missä todella mennään. Sehän on täyttä arvailua. Pelkään menettäväni myös kohdun. Sen myötä saatan menettää jotain muutakin...
Kumpa kaikki järjestyisi vielä jotenkin. Tapahtuisi joku ihme ja koko papatulos olisi virheellinen.
Kiitos kun jaatte pelkoni kanssanne.
- HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.Lifeline
- moi Nuruconnie
- Re: moi Nurunuru
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.protein
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.tigemauk
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.syöppis