Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: HSIL papasta. Ikä 23v.

Hei Connie,

Miten voit? Odottamista voisi helpottaa tieto lisätutkimusten päivämäärästä. Mielestäni voit hyvin soittaa ja kysyä sitä tutkimuksen tekevästä sairaalasta. Näin ainakin itse tein, soitin naistentautien poliklinikalle ja jo puhelimessa aikani kerrottiin. Lisäksi omat koepalani laitettiin sitten kiireellisenä eteenpäin, odotusaika lyheni viikkoon.

Vaikka ne tulevat tutkimukset pelottavatkin (itse olin kauhusta jäykkä ennen tomografiaa) niin hyvä puoli niissä on se että saat tilanteestasi todellista tietoa. Ei pääse mielikuvitus liikaa "temppuilemaan"...

Oli tilanteesi sitten kumpi tahansa, niin molemmista selviää. Tämän päivän lääketiede on hyvin kehittynyttä. Polku tervehtymiseen saattaa olla raskas, mutta yritä välillä nauttia kesäisestä auringonpaisteesta ja vaikeina hetkinä hae juttuseuraa, tukea yms.

Voimia!!!!
kesä06 | 3.6.2008 klo 14:55:53