Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HSIL papasta. Ikä 23v.
Hitto kun hermostuttaa taas. Kävin viime viikolla loop-hoidossa ja lääkäri sanoi, että voi olla, että se muutos alue saatiin kokonaan pois, mutta patalogi vasta pystyy sanomaan miten on.Koko elämä junnaa paikoillaan. Vastaukset tulevat neljässä viikossa. Pelottaa, hermostuttaa ja pännii. Toisaalta on ihan tyhjä olo, mikään ei tunnu miltään. Sitä vain on, eikä osaa mitään tehdä.
Mä en tajua oikein onko tämä paha juttu vai ei? Vannoin, etten tule enää tälle palstalle, koska ahdistuin vain tästäkin:( Mutta kun en ymmärrä yhtään mitään. En oikein tajua, että miksi tän pitäis olla ihan vaa tällainen juttu, että se oli vaan syövän esiaste, ei syöpä ja loop-hoidolla saadaan tilanne ohi.
Miksi sitten luen täältä netistä kokoajan juttuja, että se ei ole niin? Joillain on diagnoosi muuttunut kolposkopian esiaste diagnoosista loopin jälkeen syöpään. Miten ihmeessä? Helkkari pelottaa, että sama on edessä.
Ja ne solumuutoset uusii niin harvoin kuitenkin. Miksi sitten monella onkin uusinut? Montako loop-hoitoa voidaan tehdä ihmiselle?
Entäs jos minulla uusii ja olen 23vuotias? Ottaako ne kohdun pois? Miten sitä sitten jatkaa elämäänsä?
Kuinka monta vuotta joudun pelkäämään tämän asian takia? n varmaan uskolla 10vuoteen olla rauhassa vaan pitää pelätä uusiiko tämä niinkö?
Aika surkea tulevaisuuden näkymä kyllä. Hitto kun piti tällainen tulla ja juuri nyt, kun ei olisi ollut nyt yhtään aikaa eikä energiaa tällaiseen.
- HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.Lifeline
- moi Nuruconnie
- Re: moi Nurunuru
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.protein
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.connie
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.tigemauk
- Re: HSIL papasta. Ikä 23v.syöppis