Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Nyt en jaksa.

Nyt on kyllä pakko myöntää, että olen tänään aika heikoilla. Aikamoista vuoristorataa nämä viimeiset pari-kolme viikkoa ovat olleet dignoosin saatuani, mutta pohjaa joudun tänään taas hivelemään. Odotan siis vasta leikkaukseen pääsyä/joutumista. Vielä äsken kävin siihen liityvissä tutkimuksissa ja oman EHJÄN vartalon päälle ihomyötäisten vaatteiden pukeminen tuntui tosi hyvältä. Enkä koskaan aiemmin ollut tuntenut niin suurta mielihyvää, kun sain pestä OMIA hiuksiani ja föönata ne. Kaikkien näiden tunemuksieni ohella koetan tietysti ajatella järjellä: minulla vaan nyt on se rintasyöpä ja hoitojen avulla jään henkiin. Mutta on se vaikeaa. Tänään ensimmäisenä aamulla ajattelin, että jospa kieltäydyn hoidoista ja otan vastaan mitä eteen tulee.

Olen paljon lukenut teidän toisten viestiketjuja. Niistä saa kyllä potkua. Olen iloinen kaikkien teidän puolesta, jotka olette jaksaneet läpikäydä hoidot. Minulta vain ei tahdo löytyä samanlaista vahvuutta.

Terveisin kevätmieli.

toukokuu6 | 14.11.2007 klo 14:43:03