Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ
Huomenta kaikille!Olen ollut hoitojen jälkeen työ elämässä jo kolme kuukautta,ja käynyt vaan enää lukemassa näitä kirjoituksia silloin tällöin.
Nyt ajattelin taas osallistua kun tämä aihe askarrutta kovasti.
Mullahan oli se hormooninegatiivinen,her negatiivinen jakautumisnopeudeltaan 90% 1.5cm kasvain vasemmassa rinnassa joka viime maaliskuussa poistettiin kokonaan.Hoidoksi sain "ainoastaan" 6xCEF,jotka menivät aika "kivuttomasti"..ai niin ja kainalon vartijoita poistettiin 6kpl jotka onneksi olivat puhtaita!!Minä kun tenttasin onkologia näistä asioista niin hän sanoi että kainalon puhtaus oli tietty hyvä asia,her-negatiivisuus hyvä asia ,mutta hormooninegatiivisuus vähän huono siltä osin että meillä jää yksi hoitokeino pois laskuista koska hormonohoito ei auta tässä tapauksessa.Tosin siihen hän lisäsi että onneksi kuitenkin olet jo yli 40v.eli en sitten tiedä mikä merkitys sillä on??No näillä "eväillä" tässä on mentävä mitä on annettu,toistaiseksi kaikki "kait" ihan hyvin mutta voin kertoa että mulla on varmaan henkisesti raskain vaihe päällä koko "prosessin"aikana (jos alkushokkia ei lasketa)kun hoidot on takana ja pitäis elää ns.normaalia elämää:/....jotenkin sitä hoitojen aikana koki olevansa "turvassa"ja muutenkin latasi hirveät odotukset hoitojen jälkeiseen elämään joka ei sitten niin kauhean helppoa ollutkaan.Koko ajan on jotain vaivaa ja kremppaa ja arvatkaa vaan onko diaknoosi heti valmiina?!No ei muuta kun etteenpäin sano mummo lumessa,tukka kasvaa..ei tosin kohisten mutta kuitenkin.Tsemppiä ja jaksamista kaikille kohtalotovereille.Ja hyvää joulun odotusta:)Lämmöllä pikku myy:)
- Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄpikkumyy-41