Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ

Heippa ellinoora,
mulla kanssa hormininegatiivinen ja myös Her2- negatiivinen biologisesti ärhäkkä syöpä Ki-67 prosentti täysi 100% eli uusiutumisprosentti kohdallani 90%. Onkologini vaan väisteli kysymyksiäni, enkä saanut mitään kunnollista tietoa häneltä tästä taudistani. Ihmettelen hänen tapaansa. Onhan sairastuneella oikeus kuulla todellinen tilanteensa ja se mihin tulee varautua tulevaisuudessa. Olen 48v. ja täytän ensi vuoden alussa 49 joten suurin piirtein ollaan saman ikäisiä.
Olen itse päissäni kuitenkin ajatellut näin, että ei kai ne hoitaisi jos mitään toivoa ei olisi, ja uskon itse vakaasti selättäväni tämän pirulaisen vaikka väkisin, sanokoot lekurit mitä tahtoovat! Mulla kainalossa oli 7/13 imusolmukkeessa syöpäsoluja, mutta muualta ei levinneisyyttä löytynyt, kaikki levinneisyystutkimukset tehtiin koska oli negatiivinen, ärhäkkä ja levinnyt kainaloon. Senkin perusteella olen toiveikkaalla mielellä, eihän tätä muuten jaksaisi viedä läpi jos ajattelisi ettei selviä.
Paranemisennusteethan ovat vain tilastoja ja kun kysyin siitä, lääkäri vastasi että he eivät ole ennustajia, eivätkä anna sellaisia, kun tauti on löydetty, se yritetään parantaa ensin kokonaan.
Minäkin jäin miettimään tuota Karhuttaren dieetti-juttua, mitä tarkoitit sillä?
Tsemmpiä meille muuten ei-negatiivisille syöpäläisille!
T:Kisuliini
Kisuliini | 22.11.2007 klo 10:09:17