Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ
Hei Karhutar!Älä missään nimessä lopeta kirjoituksiasi. Niistä saa paljon tietoa ja eväitä jatkoon. Tutki ja kerro. Se on juuri sitä tukemista, mitä kaipaamme.
Tuo ruokavalio tuntuu ihan järkeenkäyvältä. Itse lopetin sianlihan syömisen jo 25 v sitten. Syystä, että se tuntui mahassa pahalta. Punaisen lihan lopetin myöhemmin. 10 viimeistä suotta on ollut mahan kanssa jatkuvia ongelmia (muu sairaus). Kaikkia hedelmiäkään en voi enää syödä. Pavut olen korvannut herneillä. Enimmäkseen syön broileria ja lohta. Riisi on nykyään riisi- ohrasekoitus. Ruisleipä on myrkkyä. Kaura, ohra ja maissi sopii. Mysli jugurtin tai rasvattoman piimän kanssa. Nämä ruokajutut on vähän sellaisia, että pitää kuunnella mitä se oma maha sanoo. Samoin on monen muun asian kanssa. Omaa kehoa kuuntelemalla löytää itselleen sopivat vaihtoehdot.
Tuon HER negatiivisen heitin vähän vitsinä. Te olette nuoria joten omaa hormonitoimintaa on. Minulla on jo pitemmän aikaa ollut ne mieshormonit hoitajina.
Hyvää viikonvaihdetta kaikille.
- Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄkielo43