Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ

Hei. Kuulun myös tähän homr. negatiivisten joukkoon. Kävimme keskustelua syöpiksen lääkärin kanssa ennen hoitojen aloittamista miten negatiivinen syöpä eroaa positiivisesta. Mulle lääkäri sanoi että herceptin jota nyt annetaan stytojen oheen täsmälääke negatiiviseen syöpään ja hoitotulokset ovat hyvoä. Joten mä olen ainakin ihan posoitiisella mielelllä, meille negatiivisillehan ei sitten tule noita hormoonihoitoja 5 vuodeksi,joka omasta mielestäni on sitten ihan hyvä... Mä olin eilen ekä hoidossa ja hyvin tippui nesteet kehoon se, vain että hetkellisestitiputettava käsi hiukan turposi ja sitten katsottiin että nesteet eivät mene vain tuonne kudoksiin. ei kuitenkan näin mutta varoilta tippa siirrettiin sitten toiseen kohtaa ja loppu meni ihan hyvin. Hiukan pelkäsin tuota ensimmäistä kertaa mutta hyvinhän toi meni ja nyt olen ainakin ihan pirteä ja virkeä kotona.
päivänsäde | 23.11.2007 klo 11:35:40