Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ
Heippa!Kovin on minuakin viime päivinä askarruttanut nämä hormoninegatiivinen ja Her2-positiivisuus asiat.Minulla 6 viikkoa leikkausesta ja viime viikolla aloitettiin taxo. Herceptiniaä ei voitu aloittaa,koska patologin lopullista lausuntoa ei ollut vielä tullut. Tänään piti saada vastaus ja uskomatonta, ei vastausta,koska tutkimus oli teknisesti epäonnistunut. Ei tässä kuulema hätää ole,kun taxo on kuitenkin aloitettu.Herceptin aloitetaan,kun saadaan vastaus. En voi kieltää,etteikö harmita ja ärsytä tämä ja kuitenkaan ei voi itse tehdä muuta kuin odottaa. Välillä tuntuu,että olen ihan pihalla ,mitä ajatella näistä hormoni- ja her2-tekijästä ennusteen kannalta ja vielä tämä vastauksen viivästyminen,huh? Onko nyt niin ,että tuota Herceptiniä on käytössä ollut niin vähän aikaan ja että ei vielä tiedetä,miten hyvin se parantaa ennusteita HER2-tekijän kantajilla. Päässä kyllä pyörii ihan liikaa ajatukset huonosta ennusteesta ja riskistä uusimiselle,kun pitäisi keskittyä ja uskoa vielä parantumiseen.
Illan jatkoja toivottelee tinttinen.
- Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄtinttinen