Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ
Kiitos Karhutar, on mukavaa kuunnella ihmistä, joka on jaksanut ottaa noin paljon selvää omasta taudistaan, että osaa myös valistaa meitä "sairaudesta kieltäytyjiä"=).Kohdallani tämä määräkeskustelu alkoi oikeastaan siitä, että kirurgi sanoi jo ennen kuin levinneisyystutkimusten tulokset olivat selvillä, että tulen saamaan stytoja 8 kertaa. Kun sitten ensimmäistä kertaa menin syöpälääkärin vastaanotolle, hän puhui 6 kerrasta. Ihmettelin sitten, enkö saakkaan luvattuja 8 kertaa, ja siinä luvattiin katsoa miten jaksan ekan taxon. Olen oikeastaan itse jankuttanut, että haluan ne 4, mutta kerta kerran jälkeen uupumus lisääntyy ja 2. taxon jälkeen olin niin raastavalla ripulilla 10 päivää, että mieli on alkanut kummasti muuttua ja siksi menenkin nyt ennen seuraavaa tiputusta lääkärin kautta. Olen vasta eilen ollut 3., etten vielä ole nähnyt mitenkä nyt reagoin. Sain 2. tiputuksessa kovan allergisen reagtion ja tiputus keskeytettiin puoleksi tunniksi, jälleen eilen puna alkoi nousta kasvoille, ja taas keskeytettiin ja pidettiin puolen tunnin tauko. Siksi olenkin ajatellut, mikä loppuen lopuksi on hyöty/haitta-suhde 3-4 kerran tiputuksilla, kun olen kuitenkin lukenut, ettei ylimääräisillä tiputuksilla olisi suurtakaan merkitystä sairauden pysäyttämisen kannalta, koska syöpäsolut tulevat immuuneiksi ja alkavat kehittämään vasta-aineita, joten paljon tärkeämpää olisi, että pystyttäisiin antamaan kahta eri hoitoa. Ja mikä sitten on "ylimääräisten" hoitojen vaikutus muulle elimistölle? Aluksi tosiaan ajattelin, että myrkytetään sitten kunnolla, etten olisi samassa pisteessä parin vuoden päästä taas, mutta eipä nämä nyt niin namia ole, jos vähemmälläkin pärjäisi. Tuntuu jotenkin vaan kurjalta, että asia on jotenkin minun päätettävissäni, otanko 3 vai 4 hoitokertaa kumpaakin, mielellään tässä olotilassa menisi sieltä, missä aita on matalin. Mieltä tosiaan painaa vielä sekin, että nuorin lapseni täyttää ensi viikolla puolivuotta, ja tuntuu etten jaksa enää kohta hoitaa sitäkään projektia, joten jos voisin nyt kuvitella olevani jo hoitojen puolessa välissä, niin kummasti mieli piristyy=) Mitenkä sinä koit CEFit? Ovatko pahempia? Mitenkä käytit pahoinvoinnin estolääkitystä? Minä otin ekan taxon jälkeen, vähän kuin varmuudeksi hoitopäivän iltana Primperaanin, ja tunsin valtavaa ahdistusta, enkä mielelläni niitä käyttäisi. Onko Kytril helpommin siedettävä? Siitä olen tyytyväinen, että ruoka on maistunut koko ajan todella hyvin, ja syön varmasti myös enemmän, kuin ennen hoitoja, vaikka kieli tuntuu välillä siltä ettei hanki suuhun mahtua ja kaikki maistuu samalta p....lta. Yritän myös liikkua päivittäi, koirat pitävät silti siitä huolen=)
Paljon pirteää kesämieltä sinulle ja lämpimät onnittelut, että olet jaksanut käydä tämän lävitse ja jaksat vielä kuunnella meidän perässähiihtäjien kysymyksiä=)))
Viljonka
- Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄViljonka