Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ

Hei Tinttinen,
mulla on kanssa hormoninegatiivinen ja Her2-negatiivinen syöpä ja mulle onkologi sanoi, että Her2-negatiivisuus on tässä tapauksessa se positiivinen asia, käsitin niin, että silloin on paremmat mahdollisuudet ton uusimisen suhteen vaikka onhan siihen se uusi lääkekin, Herceptin. En tiedä, mennessähän tuon sitten näkee. Mulla jakautumisnopeus oli täysi 100% ja siksi uusiutumisvaarakin on suuri.
Miksi saat noin monta sytoa? Oliko kasvaimesi iso ja mennyt jo kainaloon? Minä saan vain kolme taxoa ja kolme Ceffiä sekä säteet, vaikka kainalosta löytyi seitsemästä imusolmukkeesta tautia. Ilmeisesti eri puolilla Suomea on eri käytännöt noiden hoitojen suhteen.
No, kyllä me tästä selvitään ja lääketiede kehittyy koko ajan, ehkä jonakin päivänä löytyy näihinkin syöpiin rokote tai täsmälääke, ettei mitään sytoja tarvita, vaan nujerretaan ainoastaan kasvain.
Tsemppiä soutumatkalle, itse olen jo puolivälissä, ensi viikolla eka Cef.
T:Kisuliini
Kisuliini | 8.12.2007 klo 11:02:27