Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ
Heippa!Oli tosiaan kasvaimen koko 41 mm eli 4,1 cm. Näköjään rupeaa taxo-höyryt päässä vaikuttamaan kun tuollaisia mittoja tulee. Olisi minun rintakin jo ollut aika massiivisen kokoinen ja B-kuppihan se vain on. Nyt on vähän samanlaista olotilaa taxosta kuin viimeksi ,mutta tuntuu että tuli aikaisemmin tämä pään sekavuus ja näin kun näyttöä katselee silmissä jotenkin usvaista ja kuulokin tuntuisi taas olevan heikompi. Minulla jyrä tuli viimeksi neljäntenä päivänä, makuaisti meni heti taxosta seuraavana päivänä. Nyt olin viisaampi ja imeskelin jääpaloja jo hoidon aikana. Tänään olen kurlutellut suolavedellä suuta ja imeskellyt jääpaloja ja maut ovat vielä ainakin kohdallaan. Vähitellen tässä varmaan oppii itseään kuuntelemaan ja hoitelemaan. Välillä vaan tuntuu,että aika menee itsensä hoitamiseen täysipäiväisesti,kun tuota liikuntaa ja jumppaakin täytyisi ahkerasti tehdä.Mutta sitähän varten tässä sairaslomalla ollaan,että itsestä pidetään huolta ja toivutaan.
Jaa-ha ,mitähän tässä taas lukee täältä usvan takaa kun tihrutan.
Terveisin tinttinen
- Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄtinttinen