Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ONKO HORMOONINEGATIIVISESTA RINTASYÖVÄSTÄ SELVIYTYNEITÄ

Huomenta!
Kyllä tosiaan meni viime yön unet tämän asian suhteen. Muutenkin on tässä taudin sulattamisessa riittävästi ja ajatukset pyörivät vain siinä,vaikka kuinka yrittää puuhastella jotain.Sain tosiaan tuon soiton syöpäpoliklinikalta ja kysäisin koska mahdollisesti tulos olisi, onko aloitettu jo tekemään uudestaan, mutta heillä ei ollut mitään näistä tietoa.Ainoastaan se ,että on tapahtunut tekninen epäonnistuminen.Vai eivätkö uskaltaneet minulle sanoa,no, enpä usko,että näin asia olisi. Lupasivat soittaa heti,kun vastaus tulee. Minulla on seuraava onkologin aika ja taxo 7.12,mutta kyllä minä aattelin soitella jo ensi viikolla ja kysellä vastauksesta. Niin herkästi voi käydä,että tälläinen asia jää unohduksiin ja tuskin heilläkään joka päivä on aikaa tarkastaa ,onko tuo minun vastaukseni tullut vai ei. Enpä tiedä heidän systeemeistään,joten meinaan kyllä pommittaa ensi viikolla.Yleensä tyydyn kiltisti kohtalooni ja otan ,mitä annetaan,mutta kyllä nyt on sellainen ärsytys päällä,että minäkin jotain vaadin.
Onpa hienoa kuulla tuosta Herceptinistä,näin hyviä tuloksia. Jotenkin itselläni on sellainen kutina,kun kasvaimeni oli niin iso ja levinnyt kainaloon,että tuo tekijä sieltä löytyy. Onko tuo horm.negatiivisuus sitten taas ennusteen kannalta huonompi asia? oho-h,kun näitä ennusteita pohtii ja kuitenkaan emme yksilöinä voi tietää,miten meidän käy ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Tinttinen
tinttinen | 23.11.2007 klo 10:17:37