Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutukset

Hephep, en mää masennu enkä synkistele, oon vaan tälläinen inhorealisti :)

Ja kyllä mä meen sytojen jälkeen sen kierukan vaihtamaan, kun nyt on kuparinen ja haluan sen hormonikierukan. Nimenomaan tamoksifeeni altistaa jonkin verran kohtusyövälle ja kierukan paikallinen hormonivaikutus suojaa siltä.

Vähän oon tosin happamana tänään, kun on kurja olo, mahaa taas polttelee ja veto kadoksissa, flunssa vaan jatkuu ja jatkuu. No, muutama päivä taas tätä hemmetin neuropeniaa. Tämä on melkein ikävin vaihe mulla koko taxohoidon aikana. Heti kun vähänkin tekee jotain nousee lämpöä, päätä ja jäseniä särkee, maha on löysällä ja vatsakalvoa polttelee, nielu on kipeä, nenän limakalvot verestää, silmät kirvelee, suu on rikki jne jne.. Valivalivali... Inhoan muuten turhanvalittajia yli kaiken ;)

Juu ei, kyllä tää tästä taas. Jos lähtis vaikka sinne iltalenkille... Eiku taidan kattoo salkkarit ja lipittää kamomillateetä.

Tosi matalilla valkosoluarvoilla ne tosiaan sulle tautinen sitä CEFiä lykkää?? No, kai ne tietää mitä tekee..

Ja sori kun oon tänään tälläinen hapannaama, huomenna päivä uus :)
kevätmieli | 10.5.2007 klo 19:07:36