Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutukset
Heippa kaikille!Kyllä minuakin on harmittanut nuo jutut lehdissä, näin ehkäiset rintasyöpää, tuntuu jotenkin syyllistävältä, niinkuin me oltaisi se itse aiheutettu. Itselläni ei ole mitään riskitekijää, ensimmäisen lapsen sain 21 vuotiaana, lapsia neljä, kaikkia imetin pitkään, liikun paljon, syön terveellisesti (paitsi nyt rasvainen ruoka ja makeiset maistuu),en ole koskaan tupakoinut ja alkoholia käytän hyvin vähän. Eikä se ikänikään puolesta olisi vielä pitänyt tulla, olisi odottanut edes sen aikaa, että saan nuorimmankin lapseni aikuiseksi. Eli ei terveellisistä elämäntavoista haittaakaan ole, mutta taudit tulee jos on tullakseen, lehdissäkin voisivat vähän miettiä mitä kirjoittavat.
Varmaan jokainen miettii, miksi juuri minä sairastuin, luulen kyllä että noilla ympäristövaikutuksilla on jotain tekemistä tämän asian kanssa. Nyt on myynnistä poistettu paljon syöpävaarallisia lisäaineita, torjunta-aineita ym. mitä surutta käytettiin siihen aikaan kuin itse olin lapsi.
Voimia kaikille ja hyvää viikonloppua! Yritän itse vielä ulkoilla paljon, ensi viikko menee sitten taas taxo tokkurassa.
- Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutuksetPäivä kerrallaan
- Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutuksetSartsa
- Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutuksetPäivä kerrallaan
- Re: Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)kevätmieli
- Re: Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)Päivä kerrallaan
- Re: Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)kevätmieli
- Re: Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)Päivä kerrallaan
- Mitä väliätools