Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)

Täällä taas!!

Sen verran Julialle, että meihin ei nyt iske osteoporoosi eli jos kaatuillaan murtuu enintään metarikohdat, ei esim ranteet!!:-)

Sen olen tässä 8kk aikana oppinut, että terveys ja sairaus ei ole mikään musta-valkoinen jokotai-juttu. Joku kirjoitti täällä jossain keskustelussa (??!!?, ei mee hyvin tässäkään päässä, vaikken sytoja saakaan) loistavasti, että kannattaa elää eikä elävänä kuolla - tai siis jotain fiksua nyt kumminkin. Yritän ihan tosissani rakentaa niillä palikoilla, jotka minulle on jäänyt, ja välillä aina hetkittäin huomaan, että aika paljon niitä minulla vielä on.

Kyllähän täällä sivuilla olevat keskustelutkin ovat täynnä arkiaskareita, harrastuksia, koiria, lapsia, miehiä, luontoa jne ihan niinkuin "terveilläkin". Vaikka meille on kyllä murheita annettu enemmän kuin toivottiin.

Aurinkoista vkoloppua ja kaikille vähintäänsen verran voimia, että ainakin hetken voisi nauttia <3

Santeri
santeri | 11.5.2007 klo 15:50:56