Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutukset
Hei vaan tännekkin!Mulle sanoi paikallinen sairaanhoitaja, joka on kyllä tutkinut paljon syöpäjuttuja, että mun soluilla on taipumus jakautua epämääräisesti ja sairaus on mun sisällä..eli geeniperimässä.Näin siksi, että se pukkaa aina jostain uudetaan, vaikka kuinka hoidetaan. Siis jonkinlainen heikkous.
Tottakai ympäristömyrkyt varmasti edesauttaat taudin puhkeamista. Muutenhan mulla oli kaikki estotekijät, etten olisi niiden mukaan millään voinut rintasyöpään sairastua.
Siksi nykyään, kun luen lehdestä tai kuulen telkusta, kuinka voi rintasyöpää ehkäistä, hymähdän epäuskoisena. Ei niillä asioilla ole mitään tekemistä sairastumisen kanssa, pyh!! Olenko skeptinen, en tiedä, mutta pidän kyllä itseäni oikeutettuna tällaisiin ajatuksiin!!
Mun on pitänyt monesti santeri sulta kysyä, että vaikuttaako sun aivoperäinen juttu siihen, ettet saa sytostaattia? Ei tarvitse vastata, jos et halua.
Julia
- Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutuksetPäivä kerrallaan
- Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutuksetjulia
- Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutuksetPäivä kerrallaan
- Re: Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)kevätmieli
- Re: Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)Päivä kerrallaan
- Re: Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)kevätmieli
- Re: Hei anonyymit nettiriippuvaiset:)Päivä kerrallaan
- Mitä väliätools