Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Solunsalpaajien ja sädehoidon pitkäaikaisvaikutukset

Illan viimetervehdys teille kaikille!

Huh, millaiset mietteet nyt porukalla kulkee! Ja kaikkea te uskallatte/hoksaatte kysyäkin. Minä vaan menen, mihin käsketään ja syön, mitä määrätään.

Minullahan oli ensin syksyllä se aivoperäinen sairaskohtaus ja sitten löytyi rintasyöpä, kun olin osastolta vkoloppulomalla. Mieheni laskeskeli että on suurinpiirtein sama todennäköisyys saada samanaikaisesti kaksi tuollaista juttua kuin lotota 10v saamatta pienintäkään voittoa. Ajattelen aina välillä, että pitäiskö ruveta lottoamaan, mutta sitten päätän että en viitsi, rupeankin vaan toipumaan tästä kaikesta.

Olen tässä jutellut ja tavannut sellaisia "selviytyjäystäviäni". Heillä on ollut eri murheet kuin minulla, mutta on kovin kannustavaa huomata kuinka positiivisena ja ihanana ihminen voi selviytyä kovistakin koettelemuksista.

Lämpimiä ajatuksia ja voimia huomiselle päivälle,
Santeri
santeri | 10.5.2007 klo 23:17:41