Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: nonnii, nyt se tukka lähtee
Moi!Mulla on sellainen duuni, että tänään oli siis ne kevätjuhlat. Olin peruukilla. Pidin puheen, jaoin stipendejä ja palkintoja opiskelijoille ja koko ajan oli sellainen olo että nyt se tukka putoo päästä :(
Täällä etelässä on melkosen lämmintä ja tukka hikoili (syhyttää!!!) sen verran, että nyt kotiin tultua piti laittaa turbaani päähän. Meillä on muuten tyttärien 5-v. sisarpuoli tänään täällä hoidossa ja hän näki onnettoman siilini. Sanoi ykskantaan, että "järkyttävä"...
Joissakin paikoissa peruukin kanssa oleilu on hankalaa kun koko ajan on sellainen olo, että se putoo tai jotenkin "nousee" päästä. Mä aion vielä vähän venyttää sitä kostean pyyhkeen avulla. (Kampaajan vinkki: aseta märkä pyyhe styroxpään päälle ja vedä peruukki sen yli tiukasti ja anna olla yön yli. Venyy just hiukan)
Mulla on vielä ihan selvä siilitukka jäljellä. Puheltiinkin kotona just, että jos en olis ajellut, oliskohan mulla vielä omaakin tukkaa riittävästi ??? Sivut tosin on ihan ohuet. Pääliosa on melko ok, mutta koko ajan sitä pientä lyhyttä piikkitukkaa irtoo.
Mulla jatkuu siis ceffillä tiistaina. Työpuoli helpottaa nyt maanantaista, ja kun tuo mieskin on kipsinsä ja keppiensä kanssa kotona, täällä odotellaan vaan lämpimiä aurinkoisia päiviä.
Hyvää viikonloppua kaikille!
t. tella
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMeriTuuli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteemaikkendaali
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMehitähti
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteekevätmieli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeKehäkukka
- NimimerkkiongelmatYlläpito
- Jäätumputkevätmieli
- Re: Jäätumputkevätmieli