Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: nonnii, nyt se tukka lähtee
Jos oisin töissä, niin varmaan olisin kans jo peruukilla, kun tää "jäännöstukka" on jo tosi ohut. Oli meinaan pakko pestä pää tänään. Mies viritti eilen illalla vartavasten sellaisen verkon meidän lattiakaivoon, etten tuki sitä, kun sanoin, että mun on pakko pestä hiukset aamulla.Pantaa minäkin olen ajtellut, niitä ihania erivärisiä nyt myynnissä. Mun peruukki on jotenkin niinku liian "kuohkea" päältä, niin panta varmaan auttaa ja on myös henkisenä tukena. Noi kankaiset pannat on varmaan kivempiä, kun ei paina. muistan jostain kaukaisuudesta, kun käytin pantaa nuorena, että leveät pannat painaa.
Mä vetäsin säärikarvat epilaattorilla, niinku joku muukin tällä palstalla kertoi tehneensä. Siihen ei vaan kannata ryhtyä silloin, kun veriarvot on alhaalla. Nyt sitten elä siinä uskossa, että sääret on sileet koko kesän :))))
Oot sä kyllä super, kun jaksat ja kykenet töissä käydä. Toivotaan että CEFfikin menee sulla yhtä "kevyillä" mausteilla.
MeriTuuli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMeriTuuli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteemaikkendaali
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMehitähti
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteekevätmieli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeKehäkukka
- NimimerkkiongelmatYlläpito
- Jäätumputkevätmieli
- Re: Jäätumputkevätmieli
- Re: JäätumputMirja