Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: nonnii, nyt se tukka lähtee

Moi Tella ja Pimpula,

Minä leikkautin pitkät hiukseni sellaisiksi kohtuulyhyiksi, ei mitkään suviannesiimekset missään nimessä mutta kuitenkin selvästi lyhyet. Ajattelin että on sitten helpompi kestää (ja siistimpää :)) se kun ne lähtee kokonaan. Mahdollisesti leikkuutan vielä lisää sitten kun ollaan siinä kohtaa. Samasta syystä, on helpompaa ja toisaalta ehkä lapsille helpompi kestää, kun ero ei ole niin radikaali. Vaikka onhan se ero lyhyenkin ja kaljun välillä tietysti radikaali, ei siitä mihinkään pääse. Olen ajatellut, että yritän pitää kotonakin jotain pään suojana juuri tuon nuorimmaisen takia. Ainakin aluksi.

Hienoa Tella että olitte tien päällä - mulla tuo kipea kainalo jotenkin invalidisoi ihan täysin, ei oikein pysty tekemään mitään ihmeellistä vaikka vois tehdä vaikka mitä ja nyt rupee jo jännittämään aika paljon lääkäri viikon kulutta, että mitkä on tulokset, hoidot, yms.

Öitä ja jaksinkeja meille kaikille!

thunder
thunder | 21.5.2007 klo 22:18:23