Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: nonnii, nyt se tukka lähtee

Sitä pesujuttua kannatta kokeilla. Mä liotin tukkaa käsienpesualtaassa noin 10 minsaa ja sit annoin kuivua ilmavasti yön yli. Aamulla vaan ravistin ja vähän muotoon harjasin. Se on kyllä helppoo... aina on hyvännäköinen tukka. Mulla oli se tänään päässä yhtäsoittoa 14 tuntia ja välillä jo unohdin koko peruukin! Se on hyvä! Siihen siis voi myös tottua.
Mulla oli edelleen peruukkiteippiä tossa otsatukan alla ja kun nyt rytkäisin sen teipin pois, kaikki alla olleet omat karvat lähti samalla. Nyt on etutukka (luomu siis) villin näköinen :).

Mun mies on kyllä kanssa paras tuki ja turva. Hellii ja kehuu ja kannustaa. Tosin nyt siis itse kyynärsauvojen varassa, kun teloi viime viikolla nilkkansa. Meillä on uusperhe; mun tytöt 13 ja 15 ja mies, jolla ei omia biologisia lapsia. Mutta hyvä isähahmo näille. Suhteet isään ja isän uuteen perheeseen on erittäin hyvät, ollaan paljon tekemisissä kaikki yhdessä ja kyläillään ja mä hoidan välillä näitä tyttöjen sisaruspuoliakin meillä täällä kotona. Tässä tilanteessa on kyllä etua siitä, että ihmissuhteet on kunnossa. Ja niitä pitäisi myös itsekin jaksaa hoitaa, taudistakin riippumatta, vaikka se on välillä raskasta. Mä olen ystävilleni sanonut, että jos en soita, soittakaa te. Mä en vaan aina saa itsestäni sitä nyt irti, että olisin yhteydessä jne. Mutta ihana piristys on aina se, kun joku pirauttaa ja kyselee kuulumisia. Kuten myös tämä palsta, ja jutustelu sun kanssasi, esimerkiksi :))
t. tella
tella | 30.5.2007 klo 22:12:48