Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: nonnii, nyt se tukka lähtee

Moikka täältä Turun kyljestä
Olin eilen taas myrkyllä,sain onnex vaan yhen syton joten ihan koko sarvikuonolauma ei jyränny yli.Väsynyt kyllä olin ja olen tänäänkin vähän puoliteholla pystyssä.
Molemmilla kerroilla kun mul on ruvennu hiukset lähteen ajatin ne pois.Meikäläisellä kun ei ole aikasemminkaan ollu kun 30 karvaa päässä ni tuntu sietämättömältä kun aamuisin oli suut,silmät täynnä niitä karvoja,ihan kun olis asunu 20 afgaaninvinttikoiran kans.Nyt mulla on hiukset noin 2cm mittaset mut tosi hennot.Tää myrkkycoktaili ei vie hiuksia mut kyllä sen näkee ettei ne ihan tervettä tavaraa ole mikä kasvaa.Ajattelinkin et jos ajais ne kesäx pois ni pääsis helpommalla.
Tohon käsien ja jalkojen kuivumiseen ja halkeiluun neuvottiin mulle ainakin merisuolakylpyjä:5 litraa haaleaa vettä ja 1 dl merisuolaa.Siinä kun liottelin 10-15min/2-3 kertaa viikossa ni pysy iho ehjänä ja päälle aina rasvaus.Muutenkin kehotettiin rasvaamaan päivittäin siis aamuin-illoin varsinkin Xeloda-tabujen aikana.
Nyt pitää saada murua rinnan alle ja sitten aijon syventyä nypläykseen,jos vaikka saisin "ikuisuusprojektin" valmiix.
Mirja
Mirja | 22.5.2007 klo 12:52:22