Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: nonnii, nyt se tukka lähtee
Moi MeriTuuli,sitähän tässä toivon, että sen ceffin kanssa menis hyvin. Taxosta ei todellakaan tullut sen kummempia (karvat -makuaisti -akselia lukuunottamatta). Joillekin se cef vaan on paljon kovempi kokemus ja nyt sitä saa sitten maistella ainakin 15 viikoa ( 5 * 3 viikon välein). No kesä menee ceffeillessä ja siihen on tyytyminen.
Sehän on nastaa, että omaa tukkaa on vielä tolla tavalla päässä. Mulla kyllä nyt tippuu nää vähätkin tyynylle joka yö. Mutta olen jo ihan tottunut tähän peruukkiin enkä edes muista että se on mulla päässä. Tosin pidän semmosta pantaa joka sidotaan kuin huivina takaa (H&M:stä) tässä päällä; se on nyt muodissa (teinini kertoi) ja jotenkin painaa ja sitoo tätä tukkaa päähän paremmin. Samoin laitan eteen peruukkiteippiä varmuudeksi. Tänään yks opiskelijoistani tuli sanomaan mulle, että vau sulla on tukassa hyvä leikkaus. Eikä varmaan tiennyt että tää oli peruukki!
Alapään karvat tippuu suihkussa. Näin se vaan on. Säärissä on vielä ja kulmissa, ripset harvenee päivä päivältä, mutta ripsaria vaan!
t. tella
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMeriTuuli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteemaikkendaali
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMehitähti
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteekevätmieli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeKehäkukka
- NimimerkkiongelmatYlläpito
- Jäätumputkevätmieli
- Re: Jäätumputkevätmieli
- Re: JäätumputMirja