Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: nonnii, nyt se tukka lähtee

Nyt on tukasta enää muutama haituva päässä. Onnettoman näköinen :\. ja päänahka on arka, aristaa varsinkin illalla kun yrittää asetella päätä tyynytlle. Kotona olen näköjään huivin käyttäjä. Eilen oli ekaa kertaa perukki päässä, kun kävin tossa lähiterkkarissa verikokeissa. Sitten kävin vielä ruokakaupassakin. Pää alkoi kutisemaan, kun ei ole tottunut peruukkiin ja sitten yritin siellä hyllyjen takana piilossa rapstutella päätä. Kait tähän siten tottuu ... niinku suurin osa teistä on väittänyt. Koko ajan kyllä pelotti, että onko se peruukki liian vinossa tai liian takana...tai muuten vaan liian perukki. hoh hoijaa... pikku juttu kaiken muun rinnalla, mutta kyllä tääki ottaa "kaljuun".

Sunnuntaina on siskon pojan ristiäiset ja peruukilla ajattelin mennä, mutta täytyy vielä "viritellä".

Julia, eikös sinulla ollut juhlat. Jos luet tämän, niin miten meni. Olitko peruukilla, siilillä vai huivilla?

Meidän pojat tulee kohta koulusta ja voidaan katsella taas todistuksia.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja voima halauksia kipeille ja uupuneille. Itse voin, niin voisi jopa sanoa hyvin. Yritän siis ottaa viikonlopusta kaiken irti ja pitää edelleen sen syövän roskiksessa (vaikkei tukkaa olekeaan). Maanantaina tuleekin sitten uudet taxotere jurrit. Kai ne verikokeet oli ok, kun kukaan ei ole soittanut (ne on sanonut soittavansa, jos jotain hälyttävää). Yritin kyllä itse soittaa, mutta en saanut ketään kiinni...

MeriTuuli
MeriTuuli | 2.6.2007 klo 09:51:13