Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: nonnii, nyt se tukka lähtee
Tella kiitos vinkeistä, varsinkin siitä pesu vinkistä. En olis sitä kyllä keksinyt. Täytyy kokeilla, jos ei tukka muuten asetu päähän. Tänään esittelinkin uutta tukkaani ensimmäisen kerran perheelle (siis oli ne sen nähnyt, mutta ekan kerran näkivät sen mun päässä). 3v tyttö oli kyllä ihmeissään, mutta halusi sitten myös sovittaa, samoin 12 v poikakin halusi kokeilla. No sitä sitten kokeiltiin, en olis halunnut antaa, mutta yritän olla lapsille joustava, ehkä niidenkin on helpompi sitten ymmärtää...Joo kiltti ja mukava toi mies on. Se on sellainen suomalainen nallekarhu. Luonteeltaan tasainen, kiltti ja luotettava. Siihen siinä aikanaan rakastuinkin, kun itse olen aina ollut vähän niiku "levoton". Kyllä se on ollut minun paras tuki ja turva varsinkin nyt sairauden aikana. Joskus pelottaa, että mitäs jos toi mies ei jaksa....kun senkin elämä on niin muuttunut ja joutuu pyörittää 5-henkisen perheen arkea välillä yksin.
MeriTuuli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMeriTuuli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteemaikkendaali
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMehitähti
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteekevätmieli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeKehäkukka
- NimimerkkiongelmatYlläpito
- Jäätumputkevätmieli
- Re: Jäätumputkevätmieli
- Re: JäätumputMirja