Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: nonnii, nyt se tukka lähtee

Huomenta kaikille harvahapsille!

Maikkendaali, samassa tahdissa mennään, 3 taxoa takana ja 3 cefiä edessä :)
Mulla alkoi hiukset irrota tuppoina kaksi viikkoa ekasta tiputuksesta, kainalokarvat alkoivat ropista jo ennen sitä. Nypinkin ihan käsin kainalot paljaiksi. Hiukset ajettiin miehen toimesta parin sentin mittaisiksi heti kun niitä tuppoja alkoi jäämään käsiin. Yöllä pidin leipurinmyssyä, joka oli aamulla täynnä niitä parin sentin mittaisia hiuksia. Eli parturikone uudelleen käteen ja tukka pois kokonaan.

Nyt kolmen taxon jälkeen päässä kasvaa värinsä päästäneitä parin kolmen millin piikkejä siellä täällä. Eli kyllä se sänki siellä kasvaa, mutta on niin harvaa, ettei olisi ollut mieltä säästää hiuksia. Lisäksi minun lapamittaiset hiukseni muuttuivat elottomiksi ja värittömiksi, joten tervemenoa vaan! Itse en hiusten menetystä itkenyt, sehän nyt vaan kuuluu tähän prosessiin.

Kynnet on tosiaan rantuiset, sellaista tummemman punaista, lähes ruskehtavaa kynttä kasvaa aina tiputuksen jälkeen ja nuo kynsivallin seudut jossa uusi kynsi kasvaa, arsitavat vähän. Siitäkin huolimatta että tosiaan olen pitäny niitä jäätumppuja ja -töppösiä. Aion pyytää ne CEFin ajaksi myös, kaksi noista aineista saattaa myös vaurioittaa kynsiä. Ihan sen takia, että hermostun jos en pysty lenkkeilemään!

Sellaisia mietteitä tänä aamuna. Yöllä satoi kovasti vettä joten raikas luonto odottaa. Palaillaan taas! :)
kevätmieli | 22.5.2007 klo 08:15:22