Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: nonnii, nyt se tukka lähtee

Huomenta,
kiitos kun olette kovasti kommentoineet ja kertoilleet omista hiuskokemuksistanne. Tää jännittää kovasti; mulla jäi tänään aamulla pestessäni hiuksia oikein kunnolla niitä käsiin. Laitoin tänään pannan päähän ja vedin tämän lyhyenkin taakse, kun lähdin töihin. Pitää totutella porukoita tähän tulevaan lookiin. Mä leikkautin hiuksiani rintaleikkauksen jälkeen lyhyiksi, mutta nyt ajattelin, että vedän tähän väliin vielä ne suviannesiimekset. On sitten helpompi niitten lyhyiden lähteneiden karviloiden kanssa. Yöllä ei ollut vielä yhtään lähtneyt tyynylle, mutta tuo ajatus leipurinhatusta kuullosti hyvältä. Samalla ei tarvitsis miehenkään sitä kaljua siinä tyynyllä "ihastella".
Täytyy sanoa, että mulla on tässä vaiheessa tämä hiusten kohtalo ehdottomasti kovin paikka, kun olen muuten voinut niin hyvin. Mutta tämäkin asia otetaan vastaan just sellaisena kun se tulee, ei surra; kasvaahan ne takaisin.
Kevätmielikö se mainitsi jäähanskat? Mitkä ne on? Kynsien kohtalokin hiukan arveluttaa, kun jollakin on taxostakin lähteneet kokonaan.
harmaata tiistaita täältä lounaasta; toivottavasti illaksi on parempaa niin pääsis taas ajelemaan... brum brum. t. tella :)
tella | 22.5.2007 klo 08:56:41