Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: nonnii, nyt se tukka lähtee
Heleää huomenta! Minulla myös lähti tukka irtoilemaan tasan kaksi viikkoa ensimmäisestä taxosta. Pari päivää sitä seurailin ja sitten menin peruukkiliikkeeseen,jossa ajelivat tukan sängelle ja samalla muotoilivat peruukin päähän sopivaksi. Minulle ei tuo tukan lähtö ole ollut mitenkään vaikea asia, ehkä helpoimmin hyväksyttävä koko prosessissa. Vaikka itselläni on hiukset aina olleet kauneinta mitä minussa on niin ihme kyllä se ei satuttanut. Johtuneeko siitä, että ne loppuaikoina kävivät sellaisiksi veltoiksi ja elottomiksi, joten niistä halusi päästä eroon mahdollisimman pian. Lisäksi peruukkini on tosi kaunis. Eihän se kesähelteellä varmaankaan ole mitenkään mukava pitää, mutta tämä kesä on nyt vaan hyväksyttävä se. Kotona en pidä sitä, ainoastaan kun lähden "ihmisten ilmoille".Yöllä olen pitänyt leipurinhattua ihan miehen takia, ettei hänen tarvitse katsella minun näppyläistä kaljuani. Kun hän lähtee töihin, nappaan hatun pois. Minun kaljuani ei ole palellut, en sitä sen takia pidä.
Minä en ole pitänyt jäälapasia enkä -tossuja kuin ekan taxon aikana. Hoitaja vakuutti, ettei kolmen taxon aikana vielä ehdi tapahtua mitään radikaalia. Kynteni ovat ihan hyvässä kunnossa kolmen taxon ja yhden CEF:in jälkeen. Joitakin pieniä raitoja ehkä on, kun tarkkaan katsoo.
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMeriTuuli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteemaikkendaali
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeMehitähti
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteekevätmieli
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteeKehäkukka
- NimimerkkiongelmatYlläpito
- Jäätumputkevätmieli
- Re: Jäätumputkevätmieli
- Re: JäätumputMirja
- Re: nonnii, nyt se tukka lähteehelmikuu