Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: nonnii, nyt se tukka lähtee

Heip!
Juuri aiemmin taisin leuhkia että kaksi viikkoa kulunut ekasta hoidosta eikä hiuksia lähde. :)
Meni kaksi viikkoa ja päivä päälle... Vatsan pohjaa hieman kouraisi kun eka tuppo lähti, mutta päivän niitä nypittyäni mieheni leikkasi illan päätteeksi kaikki pois. Lapset vähän säikähtivät aamulla, mutta mulla ei ollenkaan paha mieli. Peruukki on tosi hyvän näköinen. Tampereella on liike jossa osataan tosi hyvin palvella peruukin tarvitsijoita. Tyttäreni 3v sanoi mulle aamulla kaljuni nähtyään että laita äiti ne punaiset hiukset päähän. Eikä vieraillekaan jää epäselväksi tämän lapsosen vuoksi että kyseessä on peruukki! ;)
Pää kyllä palelee melkoisesti ilman peruukkia ja hiuksia joten olen taas vain onnellinen että on kesäaika. Tsemppiä kaikille samassa kohdassa oleville ja siihen tuleville! Ei tunnu niin pahalta kuin etukäteen kuvittelin!
tepa
tepa | 25.5.2007 klo 13:33:46