Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HER2 positiiviset
Rakkaat siskot!Luin kyyneleet silmissä kirjeitänne! Anemone-ressu, olin ollut
huolissani, kun ei sinusta vähään aikaan kuulunut. Sinulla on ollut vaikeaa CEF:n kanssa! Hui kauhistus, kyllä kai me Tintin kanssa vähän pelätään, mutta tosi hyvä, kun kerroit. Tiedämme mihin varautua, ja jos pääsemme helpommalla, se on vain plussaa! Olen yli kaiken inhonnut oksentamista koko ikäni, enkä ole onneksi paljon joutunut moiseen! Jos se nyt on edessä, niin sehän kestetään, ei ole vaihtoehtoja! Oliko niin, että jouduit oikein oksentamaan, ettei ollut pelkästään etova ja paha olo? Saitko muuten Kytriliä tiputuksen yhteydessä, kuten Taxojenkin kanssa?
Minulla on Metopram purkki kotona, josta en ole yhtään tarvinnut ottaa, sekä Kytrill resepti, haen sitten, jos tarvitaan.
Voi, Syysunelma, olet niin lohduttanut meitä takana tulevia.
Ja kauniita runoja ja aforismeja, kyllä teillä on sana hallussa, siskot! Kirjoitan Syysunelma, umpihanki-runosi paperille ja laitan keittiön kapin oveen! Se on ihana!
Tervetuloa, Marimekko, porukkaamme! Ei haittaa, vaikka olet her neg., kyllä umpihankeen mahtuu! Jätimme veneen rantaan, käännetään se väärin päin, jos joku tarvitsee suojaa sen alta!
Hankitaan meille kaikille lumikengät, niillä pääsee paremmin umpihangessa. Mennäänkö alkuun peräkkäin, Marimekko ja Syysunelma edellä, me toiset tarvotaan perässä? Kurkatkaa välillä taakse, ettei joku meistä sorru ja jää hakeen!
Aukeilla paikoilla voimme mennä rinnakkain, toisiamme kädestä kiinni pitäen! Pusketaan yhdessä päin viimaa ja tuiskua!
Minäkin olen kuullut, että tippasuonet saattavat kovettua "naruksi", mennä jotenkin kuolioon. En tiedä mitä siitä seuraa, täytyykö niille tehdä jotain. Aion kysyä siitä ja lämmittämisestä, eri paikoissa näyttää olevan eri käytäntöjä.
Huomenna juhlitaan Isänpäivää! Lapsemme ovat kaukana, muistaneet ovat, mutta kahdestaan Ukko-kullan kanssa kakkua syödään!
Ensiviikkoon lähdemme luottavaisin mielin, Sinulla Anemone on suunta parempaan, toipumista 2viikkoa, Tintillä viimeinen taxo-herc, minulla viimeinen herc. Syysunelmalla sädehoidon kartoitus, tapaatko lääkärin?
Voimahalaukset teille kaikille, kyllä me kestetään!
Irina
- HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisetaapostikka
- Re: HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisettintti
- Re: HER2 positiivisetanemone
- Re: HER2 positiivisetmarimekko
- Re: HER2 positiivisetmarimekko