Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HER2 positiiviset
Torstain tervehdys kaikille!Se oli muuten Anemone, jolla oli ensimmäinen CEF tiistaina!! Minä (Irina) tulen 2viikkoa perässä, eli sain vasta viimeistä edellisen Herceptiinin, nyt taas lyhyenä ½ tunnin tiputuksena.
Oli eri hoitaja, eikä hän tiennyt mitään "uudesta määräyksestä", eli 1,5 tunnista! No lyhyt sopi minulle hyvin!
Kysyin myös siitä influenssarokotuksesta kahdeltakin hoitsulta (lääkäriähän en tavannut). Kumpikin sanoi, että ei suositella
sytostaattipotilaille! Ja perusteluna oli, että kun veriarvot on matalalla ja vastustuskyky huono, rokotus voi aiheuttaa taudin! Elimistö ei siis pystykään muodostamaan vasta-ainetta influenssalle! No minä jätän rokotuksen väliin, mies kävi kyllä ottamassa! (En tiedä ovatko rokotuksen virukset eläviä, tuskin "kuolleet" tautia aiheuttaisivat...)
Tiistaina oli illalla väsymyksen lisäksi kova vilu ja pientä lämmönnousua (37,8). Otin panadolia ja join lämmintä, onneksi meni ohi yöllä! Kyllä kotona sentään on ihanampi olla, vaikka saaraalassakin hyvin passataan! Kumpa välttyisi niiltä reissuilta jatkossakin!
Vai on sinulla Tintti pari? karvatassuakin lähihoitajinasi!!
Kivojahan ne ovat, mutta vaativat osansa riippumatta emännän voinnista! Kai lapsetkin sentään ulkoiluttavat!
Ovatko suuren kokoisia?
Nyt ei tee mieli veneilemään, pysytellään kuivalla maalla ja katsotaan sitten myöhemmin! Olen kaivannut Anemone kuulumisiasi, onhan kaikki ok?? Toisaalta, ei sitä aina jaksa kirjoitella!
Syysunelmalle toivon voimia sädehoidon aloituksessa! Yritä tosiaan saada keuhkon Ct-kuvaus aikaisemmin, vetoa vaikka
kainalolevinnäisyyten! On ihme, etteikö sitä rakkulaa pystytä muutenkin tutkimaan, pääsisi epätietoisuudesta!
Hyvää Isänpäivä-viikonloppua teille kaikille!
Lämpimin ajatuksin kanssanne
Irina
- HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisetaapostikka
- Re: HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisettintti
- Re: HER2 positiivisetIrina
- Re: HER2 positiivisetanemone
- Re: HER2 positiivisetmarimekko