Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: HER2 positiiviset

Hei kaikille lumisohjossa tarpojille!

Ketjumme on jäänyt kauas kärjestä, joten täytyypä päivittää!
Tintti, sinulla on tänään ollut viimeinen taxo-herc.! Olen muistanut sinua. Toivottavasti selviät tulevista "pahoista päivistä" lauant.-maan., ovat onneksi viimeiset tätä sorttia!
Tuntuu kohtuuttomalta, että sinäkin Tintti, nuori ihminen, olet
joutunut tähän liemeen! Kaipa se on niin, että pattien jakaja sinkoilee pakettejansa kenelle sattuu, ei kysele ikää! Toki enemmän meille vanhoille!
Joskus olen sytohuoneen oven takana odottaessani leikkinyt ajatuksella, että jospa ottaisi jalat alleen, lähtisi juoksemaan oikein lujaa! Juoksisi,kauas pois tästä oravanpyörästä!
Mutta ei, kiltisti menet sisälle ja ojennat käpäläsi piikkiä odottamaan! Se on kuitenkin meidän parhaaksi.

Minulla on ollut pientä lämpöilyä viime ja tällä viikolla. Eli illalla nousee lähelle 38:aa, päivällä ok. Soitin aamulla oirepolille, käskettiin mennä labraan CRP:n mittaukseen. Huomenna hoitaja soittaaja kertoo onko antibiootti tarpeen. Mitään flunssan oireita ei ole.Sairaalaan ei tarvinne lähteä!!

Toivottavasti ensi viikon CEF:iä ei tarvi siirtää. Hain apteekista
Kytrilin, 10 kpl maksoi 63,34e, siis omavastuu. Kyllä se Zofran on varmasti saman veroinen, molempia käytetään!

Muuten mitään kynsivaurioita ei minulle ole ilmaantunut, ellei sitten tule myöhemmin!
Pimeän ja kostean syksyn jatkoa teille, siskot! Yritetään ulkoilla loskasta huolimatta, odotellaan joulua!

Teitä lämpimästi ajatellen, voimia toivottaen
Irina
Irina | 16.11.2006 klo 17:33:43