Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: HER2 positiiviset

Voi Anemone-rakas, olisitpa tässä, että voisin antaa sulle voimahalauksen. Tuntui tosi pahalta kuulla, että sinulla on ottanut niin koville. Tunnen itseni melkein syylliseksi, kun olen niin vähällä päässyt. Voisinpa jotenkin auttaa. En voi muuta kuin lohduttaa sinua sillä, että yksi kolmesta kurjasta on nyt voitettu. On varmasti rankkaa mennä seuraavaan tiputukseen kun nyt tiedät mitä tuleman pitää. Jospa se toinen kerta ei olisikaan yhtä rankka. Mutta, Anemone. Nyt kaulus pystyyn ja pipo syvälle päähän ja ei muuta kuin umpihankeen tarpomaan. Eteenpäin pääset vaikka kuinka vastaan tuiskuttaa. Minä menen edellä ja tallaan sulle polkua ;o).

Irina, älä masennu, sillä tulevaa tautia ei kannata sairastaa. Koita muistaa, että vaikutukset on kovin yksilöllisiä. Kyllä itsekin pelkäsin kovasti ennen hoitoja kun tiesin mitä saattaa tulla. Eikä sille pelolle oikein mitään voi. Toivon sydämestäni, että selviät CEF:stä vähin oirein. Zemppihalaus sullekin.

Siitä mehupillisuonesta. Ei mulle kukaan sanonut, että sitä voisi lämmittää. Kun sanoin hoitajalle, että se tippa tuntuu viileältä käsivarressa, niin hän sanoi vain, että se neste on kylmää ja siksi se viilentää. Pieni haittahan tämä nyt on, mutta mietin mikä se tulee jatkossa olemaan jos se jää kovaksi. Oireileeko se jollakin tavoin? Kosketusarka se on edelleen.

Terkut kaikille muillekin siskoille ja jaksellaan.

T: Syysunelma
Syysunelma | 11.11.2006 klo 09:19:03