Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HER2 positiiviset
Hei, taas, siskot!Olin, Tintti vallan liikuttunut, kun sanoit muistaneesi minua viikonloppuna, tunsin sen! Ihanaa, kun on ystäviä, jotka tietävät, miltä hankalina päivinä tuntuu!! Viikoloppu oli todella ikävä, pahin päivä lauantaina, eipä tullut mieleen kutsua ketään kylään, saatikka itse lähteä mihinkään! Nyt "myrkytys" alkaa mennä ohi, vain tuikkauksia silloin tällöin. Tämä oli viimeinen taxo, pari herciä vielä, sitten uudet haasteet CEF:n kanssa.
Onpa teillä, Tintti ollut kovia yöpakkasia! Täällä sentään oli vain 10 astetta! Mutta lunta on senkin edestä, jatkuvasti saanut kolata pihaa.
Teillä Tintti ja Syysunelma on vielä aika ruljanssi edessä sädehoidon kanssa! Minä vältyn siltä, ellei muutoksia tule. Viimeinen sytoni on tammikuun alkupuolella, sitten saan vaikka alkaa hiihtää ja tähyillä kevättä kohti.
Selkänikin on jo terve, loput parani sillä, kun sain tiedon, "ettei ole mitään". Toivottavasti Tintinkin piste on vain kulumaa!
Huomenna taas riennetään, tiputukseen! Sinulla, Anemone on jo CEF!! Kerro sitten tuntemuksista!
Hyvää talven jatkoa teille kaikille!
Terveisin
Irina
- HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisetaapostikka
- Re: HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisettintti
- Re: HER2 positiivisetIrina
- Re: HER2 positiivisetanemone
- Re: HER2 positiivisetmarimekko