Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HER2 positiiviset
Isänpäivän iltaa kamut:)Syysunelma, kuvailit hyvin tuntemuksiani hoitojen päätyttyä, olo todellakin oli kuin uimahallin vippalaudalla:o Olin kuin puusta pudonnut ja lisäksi aivan tyhjän päälle täysin omien tunteitteni ja tuntemusteni varaan.
Kyllä se vain on meidän sairaanhoitopiirissä näin tavattoman harvoin kontrollit:( Ensimmäinen kontrolli on noin vuosi sytostaattihoidon aloituksesta ja sehän on nyt minulla edessä, tietysti oli lääkärikäyntejä hoitojen aikana, mutta ei silloin mitään sen kummemmin tutkittu, lähinnä hoitojen oireista kyseltiin. Maaliskuussa sain viimeisen sytostaatin, toukokuun lopussa loppui sädehoito ja nyt sitten odottelen kontrollia.
On aika isoja eroja ilmeisesti eri sairaanhoitopiirien käytännöissä mikäli todellakin Irinan kohdalla kontrollit ovat niinkin usein. On tietysti meilläpäin myös oirepoliklinikka mihin voi soittaa koska vaan mikäli aihetta ilmenee, mutta kyllä kynnys on aika korkea soitella sinne, mikäli aina soittaisin kun jotakin vaivaa ilmenee niin en muuta ehtisi kuin olla puhelimessa ja kertoilla vaivoistani:)
Eikö teiltä kaikilta ole tukka kokonaan lähtenyt sytoista:o
Minulla ensimmäisen Taxoteren jälkeen kului kaksi viikkoa ja tukka tippui, mutta nyt on jo hienot hiukset, joista olen ollut niin äärettömän onnellinen, niin se vain on, ettei osannut ennen hiuksiaan arvostaa, mutta kun ne kerran menetti niin nyt niitä sitten ihailen:)
Käyttäkää ihmeessä Kytriliä CEFin aikana mikäli voitte huonosti, itse käytin säännöllisesti joka tiputuksen jälkeen noin 4-5 päivää, Kytril taittoi sen pahimman terän pahoinvoinnilta, vaikka olo oli kurja, oksentanut en kertaakaan.
Kirjoitin, että mielestäni sädehoito oli "pikku juttu" minulle, sitä se tietysti oli kun vertasin oireita sytostaattien oireisiin kohdallani. Lisäksi matkaa minulla oli sädehoitoon vain runsas kilometri eli edestakaisin noin kolme kilometriä:o Voin vain kuvitella miten rankkaa on pitkien matkojen takaa kulkea päivittäin viikosta toiseen, joten Syysunelmalle toivon voimia sädehoitoihin kuten kaikille muillekin sytoihin ja säteisiin.
Olen niin onnellinen kun olen tutustunut Uskoon ja Toivoon kauttanne, nuotiot sytyttävät ja kahvia kaatelevat, valavat meihin uskoa ja toivoa.
Leirinuotiotuokion jälkeen onkin ihanan kevyt jatkaa matkaa....
ikäänkuin hanki kantaisi.
Jaksamista Teille kaikille alkavalle viikolle t. marimekko
- HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisetaapostikka
- Re: HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisettintti
- Re: HER2 positiivisetanemone
- Re: HER2 positiivisetmarimekko
- Re: HER2 positiivisetmarimekko