Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: HER2 positiiviset
Huomenta, ystävät!Talvelta näyttää... mutta voi ihme miten kaunista oli viikonlopulla! Siinä silmä lepäsi kun katsoi auringon nousua, varsinkin kun oli tiukasti sisällä, ulkona oli aamuisin pakkasta n. 20 astetta.
Kummallinen on syysunelman rakkulan kohtalo. Kysele ihmeessä voiko kuvausta aikaistaa ihan oman mielenrauhankin takia. Ilmeisesti lääkäri ei pidä tilannetta huolestuttavana, vaikka itsellä iso hätä olisikin.
Mites on, Irina, joko olet tolpillasi toipuneena Taxoteresta?
Olit kovasti mielessä viikonlopun aikana, toivottavasti se tuntui edes hetkittäin lämpimänä ailahduksena...
Itse pääsin eroon virtsatietulehduksesta. Kontrolliin ei kuulema ole tarvetta mutta ennen seuraavaa Taxoa aion käydä jättämässä näytteen. Nyt onkin sopiva väli sairaastaa flunssa. Hurjalta tuntuu, kun koko ajan on joku pöpö jylläämässä. Siihen kai on vaan totuttava.
Flunssarokotuksen ajattelin käydä hakemassa ensi viikolla. Kysäisin pitäisikö se ottaa ja kyllähän sitä suositeltiin.
Luustokartan tuloksetkin sain. Yhdessä kylkiluussa on piste. Siitä ei voida varmuudella sanoa onko se metastaasi, ei kyllä sitäkään ettei se ole. Onkologi oli ookoon siihen rustannut eli kaikki hyvin toistaiseksi. Täytynee kysellä sitten helmikuulla onkologin vastaanotolla pääsenkö joskus myöhemmin uudelleen karttaan vai odotellaanko josko tässä tulee jotain ongelmaa sen kanssa tulevaisuudessa. Nyt on vaan siirrettävä kyseinen piste pois ajatuksista.
Jos kaikki olisi sujunut niinkuin ensin suunniteltiin olisi minulla muuten sädetys jo ohi ja valmistautuisin täällä talveen ja jouluun. Se on vaan tämän taudin kanssa osattava suhtautua niin, että koskaan ei tiedä mitä eteen tulee. Nyt sitten hoitojen loppuminen ja kevät olisi tulossa melkein tasatahtiin niin että kevättä odotan entistäkin innokkaammin.
On minulla, syysunelma, matkaa hoitoihin. Nyt sytoja haen n. 75 kilometrin päästä. Olen kulkenut tähän asti junalla lukuunottamatta paria kertaa kun ystäväni on käyttänyt minua. Jos olo on hyvä jatkossakin niin käytän samaa kulkuneuvoa. Olen kyllä asennoitunut siihen, että turvaudun taksiin kunhan cef alkaa ja käynnit harvenevat. Maksukatto tuli minulla täyteen viime reissulla.
Sädetykseen on sitten parikymmentä kilometriä pitempi matka. Junaa käytän todennäköisesti silloinkin - ainakin niin kauan kunnes puudun reissaamiseen. Tosin kaupunki, johon menen sädetykseen on itselleni vähän vieraampi ja siellä voisi olla kovastikin katseltavaa junaa odotellessa. Itselläni ei ole ajokorttia joten se sanelee aika tavalla tekemiseni. Sädetysreissuille olisi myöskin tulossa yksi jos toinenkin ystävättäreni niin että seuraa pitäisi olla yllinkyllin.
Nyt pienelle aamulenkille!
Nautiskellaan talven kauneudesta vaikkapa ikkunan läpi.
tintti
- HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisetaapostikka
- Re: HER2 positiivisetSyysunelma
- Re: HER2 positiivisettintti
- Re: HER2 positiivisetanemone
- Re: HER2 positiivisetmarimekko
- Re: HER2 positiivisetmarimekko