Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: HER2 positiiviset

Hei kaikki

Irina, sulla alkoi CEF. Mun kokemus siitä on vallan positiivinen. Ei siitä tullut juurikaan sivuoireita. Lonkkien jäykkyyttä oli ja on vieläkin ajoittain, mutta siinähän se melkein onkin. Tietty se on kovin yksilöllistä. Toivon kovasti, että pääsisit yhtä helpolla. Taxo+Herceptinin aikana mulla oli kovasti univaikeuksia, mutta nyt CEF:n aikaan nukun huomattavasti paremmin. Päivätkin jaksan puuhailla ihan mukavasti. Voimat on tallella kuten ennenkin. Lumitöissä olen testaillut. Tänään lumi oli jo melko märkää ja raskasta. Tein silti kunnon urakan. Kerro, Irina miltä tuntuu CEF:n jälkeen.

Kovin on todella nuo ilmat vaidellu. Toissa iltana oli 20 astetta pakkasta ja nyt vettä sataa ja on 3 astetta plussan puolella. Taisi olla lumityöt turhaa.

Anemone taisi kerran kysyä mun leikkauksesta. Mahdoinkohan vastata, en kai. Mulla siis oli säästävä lekkaus ja kainalossa oli 10/18. Kasvaimen koko oli 2,5 cm.

Huomiseksi on luvattu kaunista ilmaa. Ulkoillaan paljon ja nautitaan auringosta (jos se nyt sitten paistaa).

Zemppiä kaikille

T: Syysunelma
Syysunelma | 7.11.2006 klo 20:43:32