Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Hei tytöt!
Syysunelma, minäkin pidän peukkuja, että luustokarttasi näyttää miinusta ja keuhkot ovat terveet!!
Minulla otetaan ennen kontrollia vain tavalliset verikokeet, ei muuta. Tulee mieleen, että jos se riiviö änkee maksaan tai keuhkoon, niin eihän se alkuun anna mitään oireita eikä näy verikokeissa! Odotellaanko, että tulee oireet ja tauti on pitkällä, vai miten se homma menee?
Esitän nämä kysymykset lääkärille sitten kun menen!

Olin pari päivää poissa kotoa, nuorin poikamme valmistui liikennelentäjäksi, oltiin päätösjuhlissa!
Kärsin miltei vieroitusoireita, kun en päässyt lukemaan palstan kirjeitä, olen tainnut tulla riippuvaiseksi..)!

Sain tällä viikolla tiedon, että pääsemme sopeutumisvalmennuskurssille, se on 16-21.4 Meri-Karinassa Turussa. Sinä Julia kerroitkin olleesi miehesi kanssa samassa paikassa ja koit kurssin antoisaksi! Odotan innolla ja avoimin mielin lomaviikkoa keväisessä Turussa.

Hiukseni kasvavat tuskastuttavan hitaasti, nyt on vasta sentin verran tummahkoa sänkeä! Täytyy tyytyä vielä pitämään pehku-hattaraa pään päällä, kotona voi sentään olla ilmankin!
Tänään onkin pilvinen päivä, toivottavasti iltapäiväällä aurinko näyttäytyy! Kevät on jokatapaukessa tullut, iloitaan siskot siitä! Pestään ikkunat, jos saadaan inspiraatio!
Terveisin Irina
Irina | 23.3.2007 klo 12:08:36