Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Tervehdys kaikille!
Olipa Tintti ihanaa lukea kuulumisiasi! Ehdin jo huolestua, että onko sydämen taholta jotain ongelmia! Siis ei mitään vakavaa, eikä kannata murehtia, kuten totesit! Sitten kun olet saanut mahdollisesti viimeisen cefin ja säteet, on aika riemunkiljahduksiin! Minulla on sellainen tunne kuin olisin ollut pudonneena syvään kaivoon, josta hyvät, ystävälliset ihmiset ovat onkineet minut kuiville! Nyt "kuivattelen itseäni" ja toivun pelosta ja järkytyksestä!

Elämä tuntuu tosiaan ihanalta! Hiihtämässä olen käynyt kolmasti, 8km kerrallaan, hitaasti, omaan tahtiin!
Meillä on tässä lähellä hyvin hoidettu latu, kauniissa maisemassa, mieli lepää huurteisia puita katsellessa! Nyt on valitettavasi tullut kovien pakkasten takia tauko hiihtämiseen!
Retken jälkeen olen ollut väsynyt lopun päivää, mutta pikku hiljaa kunto kohenee!
Jätä sinä Tintti suosiolla tämä hiihtokausi väliin, ensi talvena olet varmasti jo niin hyvässä kunnossa, että voit alkaa sivakoida!

Oletko Anemone saanut Tmofenin tilalle uuden lääkkeen, miten
jakselet?
Mitä sinulle Eeva-Liisa kuuluu siellä Munchenin lähellä? Miten hoitosi ovat edistyneet? Oletko vielä seuraillut keskustelupalstaamme?

Ripset ja kulmakarvat ovat minultakin poissa, mutta hiukset kasvavat pikkuhiljaa. Peruukkia olen tottunut pitämään kotonakin, ei tunnu pahalta!

Pirteitä pakkapäiviä ja valoisaa mieltä kaikille siskoilleni toivottelee Irina

Irina | 7.2.2007 klo 18:16:50