Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Heipat kaikille!

Sataa, sataa täälläkin, vesi tulee niin kuin kesällä. Viime yönä oli tosi mukava kuunnella myrskyä ja sateen ropinaa lämpöisessä vuoteessa. Mielikuvissani olin helposti rannalla nuotion loimussa, nokipannu tohahteli kutsuvasti siskoja yökahville, et tinttikään ole niin kaukana etteikö tuoksu olisi kiemurrellut nenäänsi :)

Harmi vain tuo viivästyminen, uskotaan parasta huomisiin kokeisiin. Ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Itse olin jo aika "kärsimätön" viimeistä odotellessani ja sitten kiirehdin heti tiputuksen jälkeen odottamaan vain toipumista. Pakko tyytyä sitten vielä taantumisiin, kolme viikkoa on nyt mennyt ja ihan vieläkään ei olo ole ikään kuin ei mitään. Tietysti nyt sitten tulee ne Tamofenin vaivat, tänään toinen, jatkuen jatkuen...no, kai se 5 vuottakin menee. Kaikenkaikkiaan Cef oli minulle kyllä melkoinen rasite verrattuna Taxotereen ja Herceptiniiniin.

Viimeisessä tiputuksessa kiittäessäni hyvästä hoidosta, toivoin myös, etten ikinä enää heitä tapaisi. Ystävällisesti hymyillen he sanoivat ymmärtävänsä, he nimittäin kuulevat sen usein!

Minulla on samanlaisia valkoisia läiskiä ollut jo vuosien ajan ympäri vartaloa, enenmmän raajoissa. On kuin lumisade olisi jäänyt iholle. Kesällä ne eivät myöskään juurikaan rusketu, tulevat vain punaisiksi. Ei iho silti ole kovin pahan näköinen, läheltä tarkastellen tietenkin näkyy, mutta luulen enemmänkin sen vaivaavan vain itseä. Olen ymmärtänyt sen olevan jonkinlainen pigmenttihäiriö, mistä se sitten taas johtuu, en osaa sanoa.

Jaksetaan tänäänkin, kohta kevätaurinko paistaa, tuleeko lunta sitä ennen vai ei, jännitetään :)

Lämmöllä tervehtien
anemone
anemone | 9.1.2007 klo 12:55:20