Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Hei kaikki rakkaat sieluni siskot.

Nyt se sitten vihdoinkin on ohi ja tämä tyttö on iloinen. Ihanaa. Nyt oli viimeinen sädetys ja lopputarkastus. Keuhkoissa on edelleen se sama rakkula, mutta se ei ole kasvanut eikä muutenkaan muuttanut olemustaan ja se on todella hyvä juttu. Ensin olin pettynyt kun se ei ollutkaan hävinnyt sieltä omia aikojaan kuten olin toivonut. Mutta nythän kaikki on hyvin. Uskon, että se on harmiton rakkula. Näin rohkaisi lääkärikin minua uskomaan. Kaikenlaisia pollukoita meissä kaikissa on niin sisällä kuin jos jonkunlaisia rupia päälläkin päin. Mun keuhkoista vain ei ole koskaan ennen otettu CT-kuvaa, on se mahtanut olla siellä ties miten kauan.

Kolmen kuukauden kuluttua kuitenkin vielä varmuuden vuoksi keuhkot kuvataan. Ei ole 100%:sesti suljettu pois mahdollisuus, etteikö se sittenkin olisi paha ja etenee hitaasti. Tosiasia on, että epävarmuus on läsnä nyt ja tulee aina olemaan, tämähän meidän kaikkien kohtalo on. Mutta pääasia on, että nyt tällä hetkellä kaikki on hyvin ja hoidot ohi. Nyt koitan painaa koko syöpäläisen taka-alalle ajatuksissa ja katson eteenpäin positiivisella mielellä.

Voimia teille kaikille joilla hoidot on vielä kesken. Kyllä te jaksatte, jokainen ilta voi ajatella, että taas on yksi voitettu päivä ja matka kohti päämäärää taas yhtä päivää lyhyempi. Jokaisen kanssa vuorollaan juodaan ne nuotiokahvit sitä mukaa kun perille pääsette.

Nyt istun nuotion ääreen Uskon, Toivon ja muiden perillä olevien kanssa. Kyllä nyt nokipannukahvit maistuu……… ja oikein pullan kanssa. ;o)

T: Rakkaudella Syysunelma
Syysunelma | 11.1.2007 klo 11:03:05