Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Heipä hei!

Ihana kuulla Irinankin kuulumisia... Joko on kuulunut tietoa pääsettekö sopeutumisvalmennuskurssille?

Tottahan se on, että putkesta pääsyn jälkeen ei tule roikuttua näillä sivuilla niin usein. Niin on käynyt minullakin, vaikka sädetys on vielä kesken.
Onneksi flunssapöpöt on selätetty, yllättäen sädetys on minulle vähän hankala. Jos ei huono olo ollut sytojen aikaan niin nyt kyllä on, oikein ei mikään ruoka maistu ja metopram-purkki on tällä hetkellä paras ystäväni. Mielialaan huono olo ei vaikuta, lapseni kysyikin annetaanko minulle samalla päivänsäteitä kun olen niin hyvällä tuulella aina.

Kevät tuli todella nopeasti ja aikaisin! Kieltämättä nautin siitä, että lumet häviää ja aurinko paistaa. Epäilen kyllä, että vielä sitä lunta tulee lisää. Kiva on ollut antaa päänahalle raitista ilmaa ja aurinkoa. Musta tukkanikin kasvaa kohisten niiden avulla.

Minäkin toivon, että välillä löydän täältä teidänkin kuulumisia. Tulitte kaikki niin läheisiksi näiden kuukausien aikana.

tintti

tintti | 15.3.2007 klo 19:14:49