Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Tervehdys, siskot!
Kirjoitin äsken kirjeen ketjun loppuun, mutta kävipä taas niin, ettei se lähtenytkään! Ja kun tarpeeksi yritin, se häipyi kokonaan! Tämä on tahtunut minulle jo kolme kertaa ketjumme aikana!
No yritän uudelleen tänne "väliin".

Anemone, oli kiva lukea kuulumisiasi ja että voit hyvin. Hienoa, että luuntiheys on parantunut, taidan itsekin pyytää lähetteen uusintamittaukseen saadakseni uskonvahvistusta Optinaten hyödyllisyydestä. Se kun on melko kallis lääke ja ottaminenkin tökkii, helposti unohtuukin..!
Olen muuten laatinut hakemuksen sopeutumisvalmennuskurssille, se on 16-21.4, rintasyöpäpotilaille parikurssi, siis mies mukaan! Saa nähdä pääsemmekö, en tiedä onko sinne paljon hakijoita. Ellei nyt tärppää, on mahdollista hakea 5 vuoden kuluessa sairastumisesta, joten aikaa on!

Oletko Tintti jo parantunut flunssasta? Oliko sinulla kuumetta?
Ilmenikö sykkeen vuorokausiseurannassa poikkeavaa ja alkaako sädetys suunnitelman mukaan vajaan parin viikon kuluttua? Olen lämpimin ajatuksin mukana rankassa hoitoputkessasi, iloitsemme sitten yhdessä, kun saat maaliskuun lopulla viimeiset säteet. Itse tunnen miltei syyllisyyttä, kun pääsin niin vähällä; ei edes 5 vuoden tablettikuuria!

Meillä on ensi viikolla talviloma ja saamme pikkupojat taas vieraiksemme koko viikoksi! Sitten hiihdetään ja lasketaan pulkkamäkeä niin että mummin olematon letti lentää!!

Pirteitä, valoisia talvipäiviä teille kaikille, nautitaan talven riemuista ja tähyillään kohti kevättä!

Lämpimin halauksin Irina
Irina | 15.2.2007 klo 20:33:01