Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Tervehdys kanssakulkijat!

Olen minäkin vielä täällä surffimassa, vaikka nyt on ollut pidempi tauko kirjoittelussa. Olin nimittäin parin viikon etelänlomalla palkintona kaikesta kurjuudesta. Tosin sen aikana podin kotoa tuomaani flunssaa, mutta ei se paljon haitannut, matka oli kaikkineen hoitava ja rentouttava. Oma opettelemisensa oli, miten menee uimaan pelkän uimapuvussa olevan rintakovikkeen kanssa, mihin vaivihkaa piilottaa bikineissä olevan "rintapumpulin", meneekö veteen huivi päässä vai ilman huivia. Vaan näppäräksi sitä oppi ja viimeisenä päivänä uskaltauduin tyynesti ottamaan huivin päästä, eikä runsaan sentin mittainen sänkeni herättänyt minkäänlaista huomiota. Luulen, että ainoa joka sitä ajatteli, olin minä :)

Ripsetkin ovat jo kasvaneet melkein omaan pituuteensa, alapään karvat vielä ovat kadoksissa. Vointini on ollut muuten kohtuullisen hyvä, vain hikoilu on armotonta jo ilman hormooni estäjiäkin. Sain jatkolääkkeeksi Arimidexin sen Tamofenin tilalle, mutta olen aloittanut sen vasta nyt matkan jälkeen, eli ottanut 2 tabua. Toistaiseksi ei pahempia oireita ole, toivottavasti ei tulekaan.

Sinulla Irina on mukavan loman odotusta, toivotaan että vastaus kurssille on myönteinen. Joko talviloman lasketteluhurmat ovat ohitse?

Voimia teille kaikille, joilla vielä hoidot jatkuvat. Kyllä ne päättyvät ja karvat kasvavat. Iloitaan kaikki yhdessä pienistäkin asioista ja riemuitaan suurista - elämän jatkumisesta arvokkaampana kuin ennen. Muutetaan kurjatkin kokemukset positiiviseksi elämänkokemuksiksi ja rikkauksiksi. Elämää tässä ja nyt :)

Lämmöllä tervehtien
anemone
anemone | 9.3.2007 klo 12:43:42