Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Tervehdys rantapusikkoon ja vielä veneessä ahertaville!

Hienoa, Irina, että kylpyläreissu oli onnistunut :)
Ja Syysunelma, voidellaan ainakin ajatuksin kaikki kainaloasi tehden se terveeksi.

VIHREÄT hiukset, waauuu :)
Mutta ihan totta, joka päivä käyn monta kertaa päivässä peilin edessä katsomassa, onko päässä oleva tynkä vanhaa vai uutta ja tänään olin varma, että uutta se on - vähän laikukkaana tosin. Otsalla on tuuheinta, päälaella ja niskassa harvaa. Mutta väriä siinä ei ole kuin nimeksi, suurin osa on harmaata ja siellä täällä mustaa (onneksi ei kuitenkaan vihreää...)

Minulla aloitettiin maanantaina Tamofen ja tulin siitä niin kipeäksi, että lopetin sen sunnuntaina. Alavatsa turposi ja kipuili selän puolelle asti. Aluksi runsasta valkovuota, joka muuttui lopulta ruskeaksi. Olen parin päivän ajan yrittänyt tavottaa lääkäriä, mutta jostain syystä soittopyyntööni ei kukaan vastaa. Taidan olla vähän pettynyt heidän toimintaansa nyt, tähän asti on aina kaikki mennyt hyvin. Joku muu lääkitys pitäisi minulle löytää tilalle, toivottavasti löytyy.
Nyt pari päivää ilman Tamofenia ja vointi alkaa parantua. Kipu hellittää ja vuotokin on vähäisempää.

Töihin paluu jo kummittelee mielessä, eikä ollenkaan miellyttävänä asiana. Olisi sitä tässä tarpeeksi, eikä vanha oikein enää jaksa pysyä vauhdissa, mitenkähän pääsisi eläkkeelle :)

Voimia kaikille ja odotetaan tukan kasvua ja kevätaurinkoa riemullisin mielin.

Lämmöllä
anemone
anemone | 16.1.2007 klo 20:13:04